Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/6
Płeć: Mężczyzna
|
|
Palladyn- Wojownik czysty i doskonały. Jest wzorem rycerskości, waleczności, odwagi i honoru. Mistrz ostrza. Zazwyczaj charyzmatyczny, próbujący być kapitanem drużyny.
Wojownik - Mężny, silny odważny i dobrze władający mieczem. Jedynie istota o takich cechach może zostać wojownikiem, który będzie walczył we własnych sprawach lub od górnie narzuconych...
Kapłan- Można powiedzieć pobożny wojownik... Kapłan, który stoi w szeregach armii bardzo podnosi jej morale, a zarazem może walczyć i opatrywać/leczyć spół braci w walce...
Mnich- Ktoś kto wędruje głosząc dobrą nowinę a zarazem pomagając rożnym osobom w różnych sprawach. Jednak w chwili zagrożenia mimo małego opancerzenia umie spuścić komuś spore lanie... Co prawda mnisi mają jedynie habit i laskę lecz w walce mogą naprawdę wiele zdziałać...
Skrytobójca- Skrytobójcom niewskazane jest rozmawiać o zleceniach jakie się dostało. Zabijają oni na zamówienie oraz na własne potrzeby z różnych porachunków. Są to osoby rządne krwi, bez sumienia oraz z brakiem skrupułów w wielu sprawach. Są mistrzami sztyletów oraz małych mieczy, zabijają na tysiące sposobów. Zazwyczaj po cichu i z zaskoczenia, tak aby ich nikt nie widział anie nie słyszał..
Łotrzyk- Jest to profesja, dobra dla tych, którzy mają chwytne palce. Łotrzykowie dobrze kłamią i jeszcze lepiej posługują się sztyletami. Łotrzyk nie zabija innych na zamówienie, tylko kradnie dla siebie co całkiem dobrze mu wychodzi.
Mag- Panuje nad prostymi zaklęciami. Magami zostają istoty, które rodzą się z własnym, niedużym talentem magicznym. Mag nie musi być szkolony, ale ma znacznie uszczuplony zasób mocy niż czarodziej.
Inżynier- To profesja znakomita dla chcących budować budynki, machiny, nowe bronie i tworzyć rzeźby. Tylko krasnoludy mogą zostać inżynierem. Idealna profesja dla wolących walczyć mózgiem niż toporem.
Bard- Wędrowny śpiewak czarujący głosem i/lub instrumentem. Przemierza
on krainy, śpiewając podnoszące na duchu pieśni. Jest zawsze doskonale
poinformowany- doskonała skarbnica plotek i informacji zdobytych na danym
obszarze, gdzie się znajduje. Bardowie są z natury, wesołymi i
ciekawskmi istotami.
Barbarzyńca- Walcząca istota bez honoru i nie kierująca się żadnymi
prawami. Napada na wędrowców, pojedyncze chatki, a w większej grupie na
osady. Posuguje się bardziej siłą niż rozumem. Walczy, napada, zabija,
kradnie "na spontana". Nigdy nie układa planów tylko bierze pod uwagę
swoją siłę.
Łowca- Istota żyjąca w lesie, lub bardzo blisko niego. Jest doskonałym
tropicielem i myśliwym. Żywi się upolowaniymi przez siebie zwierzętami.
Dobrze wysportowany, porusza się między drzewami niczym duch. Zna każde
drzewo i każdy krzak. Posiada doskonale rozwiniętą orientacje w terenie.
Zazwyczaj żyje z dala od wielkich miast i ruchliwych osad. Takie sobie
dziecko lasu.
Czarodziej- Istota posługująca się jednym z 4 żywiołów magii. Im dłużej się szkoli, tym więcej
zaklęć poznaje i tym trudniejsze one są. Najlepiej czuje się przy
źródle swojego żywiołu, ale dobrze walczy i bez niego. Wyszkolony
czarodziej jest cennym sprzymierzeńcem.
Druid- Istota cicha i żyjąca w zgodzie z naturą. Jest mistrzem w
sporządzaniu trucizn i eliksirów. Zna się na ziołach, które zbiera
wytrwale i suszy je. Dzięki temu poznaje ich właścwości. Jego
umięjętności przydają się przy różnych chorobach, bądź zatruciach
trucizną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|